Duritin
Administrator
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 436 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:19, 31 Sty 2006 |
 |
Co trzeba zrobić by do nas dołączyć
1. Zapoznaj się z działem Reguły Zakonu Świtu:
http://www.zakonswitu.fora.pl/regula-zakonu-switu-f4.html
Przemyśl czy jesteś gotowy/gotowa realizować każdy punkt regulaminu i w swoim podaniu zatwierdź jego znajomość oraz zapisz, że go akceptujesz.
2. W dziale ,,Rekrutacja” załóż temat nazwany imieniem postaci. To będzie Twoje podanie kandydackie. Oto jego niezbędne elementy:
a) Imię, krąg, profesja. Jeżeli masz mniej niż 40 kręgów wtajemniczenia to dopisz kim chcesz zostać gdy już osiągniesz ten wiek
b) Wymień w jakich klanach dotąd byłeś/byłaś
c) Wymień kilka postaci które dotąd spotkałeś/spotkałaś na swej drodze i darzysz je sympatią. Może mamy wspólnych przyjaciół?
d) Wymień swoich wrogów, jeśli jakichś posiadasz.
e) Czy ciąża na Tobie jakiekolwiek zobowiązania finansowe lub honorowe długi wdzięczności.
f) Rekrut pisze ładne opowiadanko w realich Fatnasy dzięki czemu będziemy wiedzieć że nie przyjmujemy "Bachora" i umiesz trzymać klimat. Przykład tego o co nam chodzi w opowiadaniu znajdziesz na końcu tej instrukcji.
g) Powiedz, dlaczego chcesz wstąpić akurat do naszego bractwa. To pytanie na szczerość, nikt nie będzie miał za złe jeżeli odpowiesz ,,Bo Duritin mi to zaproponował”. Taka odpowiedz będzie znacznie lepsza niż wciskanie na siłę komplementów pod naszym adresem.
h) Kandydat do Zakonu nie powinien posiadać na koncie więcej niż trzech postaci. Żadna z nich nie ma prawa być członkiem klanu innego niż Zakon Świtu dlatego OBOWIĄZKOWO wstaw do podanka zdjęcie ,,poczekalni” czyli ekranu wyboru postaci który widzisz po zalogowaniu. Następnie umieść też zdjęcia każdej postaci osobno, tak aby było widać jej krag, imię, profesję, oraz czy jest w jakimś klanie.
Instrukcje robienia zdjęcia zamieszczania go na forum znajdziesz w dalszej części instrukcji.
3. Mistrz Ingham i klanowicze czytają co napisałeś i decydują czy cie przyjąć czy nie.W wyjątkowych sytuacjach Lider przyjmuje bez opini klanu ale po uprzednim przeczytaniu podania
4. Gdy już zostaniesz przyjęty do Zakonu, trafiasz do grupy akolitów. Dokładny opis praw, jakimi rządzi się ta grupa znajdziesz w dziale "Reguły Zakonu Świtu"
Powodzenia.
=====================================
Instrukcja wykonania zdjęcia ,,poczekalni” i wstawienia go na forum.
1.Logujemy się do gry, wchodzimy do poczekalni.
2. Klikamy klawisz ,,Print screen” znajdziesz go na swojej klawiaturze nad ,,insertem”
3. Wychodzimy z gry, otwieramy programie do rysowania ,,Paint”
4. z górnego paska wybieramy ,,Edycja” i Klikamy ,,wklej”
5. Widoczny obrazek zapisujemy klikając z górnego paska na ,,Plik” ,,Zapisz jako” podajemy nazwę pliku, wybieramy format.jpg. Zwróć uwagę gdzie zapisujesz obrazek.
PROSZĘ PAMIĘTAJ BY WYBRAC FORMAT .JPG
5. wchodzimy na stronę: [link widoczny dla zalogowanych]
6. Klikamy ,,przegladaj” i wybieramy zapamiętany przed chwila obrazek
7. Klikamy ,,host it”, czekamy chwilkę. Powinniśmy zobaczyć obrazek a pod nim kilka linków
8. Kopiujemy drugi link od dołu podpisany z boku ,,Show image to a friends”
9. Wklejamy link do podania kandydackiego
10. Pamiętaj by po zamieszczeniu podania sprawdzic czy link działa. Obrazek jest NIEZBĘDNYM elementem podania.
Przykładowe opowiadanko o postaci.
...idzie dalej bosymi stopami rozgarniając futro rozłożonej przed kominkiem skóry białego niedźwiedzia. Znów zimna klepka, regał z książkami. Słowo zaklęcia, półki przesuwają się odsłaniając fragment ściany który popchnięty otwiera się jak drzwi. Drugie zaklęcie, światło świecy: stół, krzesło, wieszak- na nim czarny skórzany strój. Ubiera się szybko, chwyta ze stołu długi miecz, przesuwa wierzchem palców po płaskiej stronie klingi. Ten dotyk budzi wspomnienia...dość! Szybko dopina klamrę płaszcza, zakłada kaptur, inkantuje zaklęcie trzecie uwalniające jego moc. Mężczyzna czuje, że jego rysy ulegają przemianie, włosy stają się dłuższe nabierając jednocześnie barwy jesiennych liści. Miecze znikają pod płaszczem. Tarczy nie ma: jest ryzyko, ruch zwinny jak taniec, piruety uników, pieśń ostrza trafiającego końcem w najczulsze punkty - tak jak uczył białowłosy.
Ciasna klatka schodowa, stajnia, zaułek na tyłach świątyni, księżyc nad murami obronnymi, brama miejska i przekupni strażnicy. Szalony cwał przez lasy, łąki. Wrócić przed świtem padając ze zmęczenia, zasnąć kamiennym snem, zagłuszyć tęsknotę.
(całość instrukcji spisał Haxon) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Duritin dnia Pią 9:28, 19 Paź 2007, w całości zmieniany 3 razy
|
|